4 vastausta artikkeliin “Kysy IT Helpdeskiltä chatissa

  1. Pekka Isotalus Vastaus

    Hei, Kysymys Moodle-alustasta, että miten kannattaisi menetellä. On olemassa jo alusta kurssille: JOVPVA5 ja POLVOA41/S23/28 Eduskuntavaalikurssi 2019 ja valinnainen tutkimusprojekti. Siellä on linkki videoituihin luentoihin ja opettajien materiaalit. Tämä kokonaisuus on tarkoitus muuttaa itsekseen opiskeltavaksi verkkomateriaaliksi, joka on vain koodilla JOVPVA5. Kannattaako siis tilata uusi alusta tälle ja miten kätevimmin siirtää aikaisemmat tiedostot sinne vai kannattako muokata tätä olemassa olevaa alustaa?

  2. Katriina Aario Artikkelin kirjoittajaVastaus

    Hei! Kiitos kysymyksestäsi! Tarkoitit varmaankin kysyä asiaa chatissa? Chat avautuu ikkunan oikeassa laidassa olevaa IT Helpdesk chat-painiketta klikkaamalla.

    Ohjaan kysymyksesi Moodle-tukeen osoitteessa it-helpdesk@tuni.fi, josta saat vastauksen nopeimmin.

  3. Pekka Kannus Vastaus

    Hei,

    Miten Hervannan kampuksen it-helpdesk on auki nyt kesäaikaan? Pojan pitäisi kuulemma mennä paikanpäälle avaamaan lukittuneet tty-tunnarit.

    • Katriina Aario Artikkelin kirjoittajaVastaus

      Hei! Kiitos kysymyksestä! Helpparit ovat avoinna toukokuussa ma – pe klo 8 – 17.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *